زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

تسلیت درگذشت: زنده یادان: حاج مصطفی مسکین، سیدکمال موسوی،‌بدرالسادات میرموسوی و بتول فیروزان(نوه امام موسی صدر)

پیام تسلیت جمعی از نواندیشان دینی، فعالین سیاسی و مدنی به مناسبت درگذشت
حاج مصطفی مسکین از اعضای نهضت آزادی شاخه اصفهان

«مِنَ ٱلمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا۟ مَا عَـٰهَدُوا۟ ٱللَّهَ عَلَیه فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا۟ تَبدیلا»

آغاز هفته جاری مصادف شد با فقدان یکی از چهره‌های شاخص اصفهان «مرحوم حاج مصطفی مسکین» [رضوان الله تعالی علیه] ایشان در طول حیات پربار خود در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی خصوصاً خرافه زدایی از چهره دین، مجاهدات فراوانی داشت و بسیار خوش درخشید.
ذکر فعالیت‌های ۴۰ سالهٔ ایشان قطعاً در این سوگنامه کوتاهِ تسلیت نمی گنجد و نیازمند مجال موسّع و گسترده تری است.
این ضایعه اندوهبار را خدمت همسر فداکار، فرزندان، دوستان، همفکران و همسنگران ایشان، تسلیت میگوئیم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم آمرزش و رحمت واسعهٔ الهی و برای بازماندگان شکیبایی و اجر بر صبر مسئلت داریم و امیدواریم مردم خدوم اصفهان ضمن پاسداشت خدمات مؤثر این شخصیت ارزنده، بتوانند همواره جای خالی اینگونه انسانهای فهیم و تعالی یافته را با تمام ظرفیت های مثبتی که دارند پر نمایند.

*************

جناب آقای مهندس رضا سیف الهی
درگذشت همسر گرامی و بافضیلت آن برادر گرامی، زنده یاد حاجیه خانم بدرالسادات میر موسوی را به حضور آن جناب و فرزندان فرهیخته و برادر محترم ایشان جناب حجت الاسلام میر موسوی و دیگر وابستگان تسلیت می گوید، خدایش غریق رحمت بی منتهای خود بفرماید.

اصفهان- فضل الله صلواتی - 16 فروردین ماه 1402

*************

 انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تأثر درگذشت زنده یاد بتول فیروزان (۱۳۶۷-۱۴۰۲) (نوه امام موسی صدر)  را تسلیم  عرض کرده ، این مصیبت را به خانواده آن محرومه تسلیت می گوییم،  خداوند به همگان صبر سلامت عنایت فرماید.

اصفهان- فضل الله صلواتی

(آیین تشییع: شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲، آستان امام‌زاده صالح تجریش)

*************

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت اندیشمند گرانمایه استاد فرزانه علوم و ادبیات عربی و فارسی و آخرین بازمانده ی سلف صالح دکتر سید کمال الدین موسوی "رضوان الله"  که بیش از هشتاد سال در حوزه و دانشگاه تدریس داشت و صاحب تالیفات ارزنده ای به فارسی و عربی بود را به حوزویان و دانشگاهیان و خاندان آن عزیز از دست رفته تسلیت می گوید و از پیشگاه خداوندی برای وی طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان او آرزوی سلامت و سعادت دارد.

اصفهان ، فضل الله صلواتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.