زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

در دادگاه انقلاب چه گذشت

   در دادگاه انقلاب چه گذشت   
 
فضل الله صلواتی
    روز 15 شهریور ماه 91 مرا به دادگاه انقلاب تهران احضار کردند تا در شعبه ی  28 به اعتراض در مورد ممنوع الخروج بودن من پاسخ دهند؛ ‌شاید برای آنکه مرا قانع کنند که طبق کدام ماده‌ی قانونی و اصول قانون جزا، مانع خروج اینجانب از کشور در اسفندماه 90 شده اند و مبلغ کلانی به من زیان زده بودند.

قبلا به عنوان اعتراض نوشته بودم که اینها دستمزد و پاداش زندان و شکنجه ها و تبعیدهای دوران طاغوت من بوده است که به عنوان طرفداری از امام خمینی و حمایت از ولایت فقیه از سال 42 داشته ام، ‌چون در آن ایام من و همه‌ی مبارزان راه آزادی و عدالت فکر می‌کردیم در حاکمیت فقیهان، ظلم و بی‌عدالتی، تبعیض و انحراف و انحطاط و خودمحوری و خودخواهی وجود نخواهد داشت؛ سالهای سال زندان و رنج و مشقت را به جان خریدیم به این امید که صالحان حاکم شوند و لایقان بر مردم حکم رانند و همه‌ی جهانیان به مسلمانی و به حقیقت و عدالت روی آرند؛ در آن زمان اصلا فکر فرصت طلبی و سوء‌استفاده از قدرت و چند مرحله ای شدن انتخابات را نداشتیم؛ ‌تصور آن را نداشتیم که جمعی روی کار آیند که بر خلاف حق؛ ‌تابع باند و گروه و دسته و امنیتی ها و نظامی‌ها قرار گرفته باشند و کسانی باشند که بخواهند سر نیزه ها را حاکم کنند ؛ ‌احساس ما آن بود که آزادی ها در سایه اسلام ناب محمدی در همه جا تضمین و تامین می‌گردد.

ادامه مطلب را مطالعه فرمائید 
ادامه مطلب ...