زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

تسلیت درگذشت سیدمهدی طباطبایی پور

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت مرحوم مغفور حاج سید مهدی طباطبایی پور که از پژوهندگان نهج‌البلاغه ،از خدمتگذاران صدیق و خدمت رسان منطقه بشاگرد ، واسطه احداث دهها مسجد در نقاط دور افتاده کشور را به همسر ، فرزندان ، برادران ، وابستگان و دوستان آن فقید سعید تسلیت گفته و غفران الهی برای آن عزیز به خدا پیوسته و سعادت و سلامت و صبر و اجر برای بازماندگان خواستار است.   فضل الله صلواتی  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

- - - - - - - - - -

سید مهدی طباطبایی پور  استاد عرصه تدریس و تفسیر نهج البلاغه که سال 1330 خورشیدی در اصفهان متولد شده بود ، در زمینه های مختلف همچون مدیریت، ساختن مسجد و اماکن بهداشتی درمانی نیز فعالیت های چشمگیری داشت،‌ همچنین در دوران دفاع مقدس و جبهه های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و نیز در پشت جبهه خادم وطن بود.

یکی دیگر از فعالیت های این خادم انقلاب اسلامی ، عرصه های مختلف مدیریتی بود که از آن جمله می توان به ریاست بنیاد مستضعفان کشور ، عضویت در هیئت مدیره مجمع خیرین مسجدساز کشور اشاره کرد. او همچنین مدیرعامل مجمع خیریه های استان اصفهان بود و تأسیس و مدیریت بسیاری از انجمن های خیریه مانند مجمع خیرین مسجدساز و همچنین خیریه امیرالمومنین(ع) ، از اهمّ فعالیت های سیدمهدی طباطبایی پور به شمار می آید.  وی  پس از یک دوره بیماری درگذشت و   پنجشنبه (19 بهمن ماه) در باغ رضوان به خاک سپرده شد. «روحش شاد»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.