زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

بزرگداشت استاد جلیل شهناز و استاد حسن کسایی در تخت پولاد اصفهان

بزرگداشت استاد جلیل شهناز و استاد حسن کسایی


تصاویر کامل مراسم در خبرگزاری ایمنا

متن خبر در خبرگزاری ایمنا

یادنامه - سالروز خاموشی نوای نی زنده رود

متن دعوت برای این مراسم


         شبی پر از گفته‌ها و خاطره‌ها با آواز و نوای نی، در مراسم بزرگداشت دو یار از ثلاثه‌ موسیقی ایران "استاد جلیل شهناز" و "استاد حسن کسایی" شامگاه جمعه_ ۲۵ خردادماه_ در مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد برگزار شد.

فضای این نشست که با حضور اساتید و پیشکسوتان موسیقی اصفهان و خانواده‌ استاد حسن کسایی و با استقبال مردم هنردوست اصفهان برگزار شد، از ابتدا تا لحظات آخر، با یاد نیک و پرآوازه‌ دو اسطوره‌ موسیقی یعنی "حسن کسایی" و "جلیل شهناز" همراه بود و خوشبختانه برخلاف بسیاری از نشست‌های اصفهان، این نشست با هماهنگی صحیح در رأس ساعت مقرر آغاز شد.

در ابتدای مراسم، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان، فرید صلواتی درباره‌ مراسم توضیحاتی ارایه کرد و سپس محمد عیدی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، به دعوت مجری برنامه روی صحنه آمد و درباره لزوم پرداخت به چنین بزرگداشت‌هایی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان سخن گفت.


تسلیت درگذشت استاد کتابدار و کتابشناسی، مرتضی تیموری

       انّا لله و انّا الیه راجعون


در گذشت استاد کتابدار و کتابشناس


استاد مرتضی تیموری


را به جامعه فرهنگی و کتابدار و کتابخوان کشور و به جوامع دانشگاهی و به خانواده محترم آن فرهیخته عزیز تسلیت گفته و سلامتی و موفقیت بازماندگان آن زنده یاد را از درگاه خدای بزرگ خواستار است.


اصفهان / فضل الله صلواتی

17 خردادماه 1397

چهل سال ایستاده ایم و خواهیم ایستاد

مصطفی کواکبیان:

ما مجلس اصفهان را با  فضل الله صلواتی می ­شناسیم

ضیافت افطاری خانه مطبوعات استان اصفهان با حضور مصطفی کواکبیان، رییس خانه مطبوعات کشور و نماینده مردم تهران و حضور شهردار و اعضای شورا شهر اصفهان شب گذشته برگزار شد

- تصاویر ضیافت افطاری خانه مطبوعات استان اصفهان

- متن pdf خبر در روزنامه اصفهان زیبا

- متن خبر در روزنامه اصفهان زیبا

-

عادل امیری

فضل‌الله صلواتی در ضیافت افطاری خانه مطبوعات استان گفت:

اصلاح طلبان قاطعانه برای اصلاحات ایستاده اند

چهل سال ایستاده ایم و خواهیم ایستاد

               ضیافت افطاری اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور مصطفی کواکبیان، رئیس خانه مطبوعات و رسانه های ایران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پنجشنبه شب، دهم خرداد جاری به دعوت خانه مطبوعات استان در باشگاه شماره 3 شهرداری اصفهان برگزار شد. در این ضیافت که تعداد در خور توجهی از چهره های سیاسی، مدیریت شهری و کمتر مطبوعاتی اصفهان حضور داشتند، فضل الله صلواتی، مصطفی کواکبیان، محمد علی شجاعی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری و امیر عباس زندآور، رئیس خانه مطبوعات استان و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به سخنرانی پرداختند. این در حالی است که بیست و دو سالِ پیش سنگ بنای اولین خانه مطبوعات ایران بنا نهاده شده است .

 

 

      خط مقدم مطبوعات اصفهان
در ضیافت افطاریِ خانه مطبوعات اصفهان  در  باشگاه شماره 3 شهرداری اصفهان، فضل الله صلواتی اولین سخنران این مراسم  بود که پس از تبریک میلادِ امام حسن (ع) گفت: شرایط کشور از دی ماه سال گذشته تاکنون یا از هر زمان که فکر کنیم، مقداری گرد یأس و نومیدی بر جامعه پاشیده و تنها کسی که می­تواند این گرد را بسترَد، مطبوعات است. البته گاهی اوقات خود ماهم دست به دست  نومیدی می­دهیم که آینده مایوس کننده است. وی ادامه داد: کسانی که سنشان ایجاب می­ کند، می ­دانند که دشمنان همیشه خواسته اند ما مایوس باشیم ولی ما مطبوعاتی ها و قلم به دست ها، کسانی هستیم که باید به مردم روحیه دهیم و جامعه را زنده نگه داریم، حالا آینده هر طوری می خواهد بشود. صلواتی تاکید کرد: آنها چهل سال است که روزشماری می­ کنند ولی ما تا حالا ایستاده ایم و خوب هم ایستاده ایم و باز هم می ایستیم زیرا آنهایی که ایران و ملت ایران و اصالت قلم را دوست دارند و برای اسلام و تشیع و انسان و انسانیت می خواهند هزینه کنند، باید بایستند.نویسنده کتاب سیاه کاری‌های بنی امیه در پایان تشریح کرد: به پیغمبر(ص) خطاب رسید که باید بایستی و قاطعانه ایستادگی کنی. حضرت می­‌فرماید این تصویر مقاومتی که به من داده شد، مقداری مرا پیر کرد.  بنابراین عزیزان رسالت ما چیست؟ رسالت ما این است که ایران را بزرگ بداریم. برخی برای خودشان درباره آینده جریان اصلاحات گمانه زنی هایی می‌­کنند و می­‌گویند حالا که اکثر سکان ها در دست اصلاحات است، دیگر این تجربه برایتان تکرار نمی­‌شود و دیگر تمام شد. نخیر، تمام نشد! من یکی که کاملا ایستاده ام، دست و آستین هم بالا زده ام و می­‌گویم آنهایی که اصلاحات را آورده اند، قاطعانه برای اصلاحات ایستاده اند و باز هم بهترین ها را برای مردم می­‌خواهند. البته اختلافاتی هم وجود دارد اما مگر در  این میانه مخالف مملکت هم داریم؟ همه ما مملکت و اسلام را دوست داریم، حالا ممکن است کسی به آجودانی رای دهد و کسی به کامران. اختلافی هم اگر هست، در آرا  و جدا شدن آنهاست و الا ما همه فرزندان یک میهن، یک تفکر و یک اسلام هستیم.وی افزود: کواکبیان از شخصیت های بزرگ کشوری و از چهره های فعال در خدمت به مردم در مجلس است و  باعث خوشحالی است که در عرصه مطبوعات مسئولیت ها را پذیرفته اند تا با وجود ایشان، آینده مطبوعات را موفق تر از گذشته احساس کنیم.

 

  حلقه وصلِ دموکراتیک
در ادامـــه رئیـــــس خانه مطبــــوعات و رســـانه های ایران با گفتن اینکه ما مجلس اصفهان را با  فضل الله صلواتی می ­شناسیم،

ادامه مطلب ...