زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

پیام تبریک دکتر فضل الله صلواتی به شهردار منتخب اصفهان دکتر قدرت الله نوروزی:

به نام خدا


برادر گرامی جناب آقای دکتر قدرت الله نوروزی


با درود سلام


انتخاب جنابعالی به عنوان شهردارِ شهرموزۀ بزرگ ایران، اصفهان، «پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی» را تبریک و تهنیت می‌گوید.

همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را به اعضاء محترم شورای اسلامی شهرعرض نموده که از میان بهترینها، مدیری را برگزینند که زمام امور مجموعه بزرگ شهرداری اصفهان را در دست گرفته و آن را به نحو مطلوب مدیریت نماید.


اصفهان عزیز است و مدیران لایق شهر نیز عزیز و شایسته اند، آنها خدمتگذاران ارزندۀ دو میلیون مردم این شهر پویا هستند از هر فرقه و هر گروه و هر گونه تفکر و اندیشه از چپ و راست و... تشریک مساعی و هم افزایی کنند و دست در دست هم برای اعتلای شهر بکوشند.

لازم است از دیگر فرهیختگانی که نامزد شهرداری اصفهان بودند، جناب استاد سید محمود حسینی، جناب آقای مهندس مهدی فاتحی، جناب دکتر سیدمهدی ابطحی جناب سید رضا عقدائی و جناب دکتر مهدی جمالی نژاد و دیگر عزیزانی که همه لایق و کار آزموده و مدیر و مدبر بودند، تقدیر و تشکر شود و در هر سنگری که خدمت می کنند و به خصوص در همراهی با شهردار منتخب خدایشان موفق دارد.


برای شما نیز آرزوی موفقیت و پیروزی در انجام برنامه هایی را دارد که به مردم و شورای شهر ارائه و منتشر گردید، خدمات مطلوب شهری، فراهم نمودن شهری سرزنده، شاد و بانشاط، زیباسازی و انجام امور فرهنگی متناسب در سطح شهر، ارتقاء فرهنگ ترافیک، بهبود شرایط زیست محیطی و در حد توان احیای زاینده رود و کم کردن هزینه های جانبی بر مردم شهر.


امید است برخوردهای نیک و حسن خلق‌ و تکریم کارکنان در مواجه با مردم که ولی نعمت آنهایند و استفاده از مدیران و کارشناسان کاردان و مثبت شهرداری و توجه به نیروهای متخصص و جوان و «شایسته سالاری» در رأس برنامه های شهرداری باشد.

برای آن جناب و دیگر مدیران شهر بزرگ اصفهان،  آرزوی توفیق و پیروزی دارد.

من الله التوفیق

فضل الله صلواتی - مرداد ماه 1396

 

پیام به مناسبت نخستین جشنوارۀ رسانه‌های مکتوب و مجازی

« به نام خدای لوح و قلم »

به نام خالق سطرها و نوشته ها

بشکنی ای قلم ای دست اگر

پیچی از خدمت محرومان سر



پیام دکتر صلواتی به مناسبت برگزاری نخستین جشنوارۀ رسانه‌های مکتوب و مجازی که توسط انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اصفهان، با حضور اندیشمندان، اصحاب رسانه و صاحبان قلم برگزار شد.


 

درود بر آزادمردان و جانبازان عرصۀ مطبوعات که برای اعتلای فرهنگ و توسعۀ جامعه تلاش می کنند، آنها پیوسته نگران آینده مردم و جامعه‌اند، شباروز می‌کوشند که راهی برای حل مشکلات کشور بیابند، آنان هدایت‌گر اندیشه‌های سیاسی اقتصادی در مسیر توسعه می‌باشند، آنها می‌خواهند دردها و رنج‌های اجتماع را به صورتی درمان کنند، پرچمدار پیشرفت و طلیعه‌دار عشق و امید باشند، روزنامه‌نگاران متعهد با قاطعیت در برابر ظلم و بی‌عدالتی، فقر و جهل می‌ایستند، با قلم سَحّار خود که سلاح ایمان و پایداری است ایستادگی می‌کنند، بدی‌ها و تیرگی‌ها و بی‌خردی‌ها را می‌زدایند، آنان دشمن بداخلاقی‌ها، رانت‌خواری‌ها، جهالت‌ها، فرصت‌طلبی‌ها و سرمایه‌اندوزی‌ها هستند.

در همه جا مبارزه با قدرت هزینه دارد، در برابر ظالمان پایداری کردن، زندان و محرومیت و سختی دارد، در تاریخ معاصر ایران چه بسیار خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی از ابتدای مشروطه‌خواهی تا امروز که به شهادت رسیدند، ملک‌المتکلمین، صوراسرافیل، دکتر سیدحسین فاطمی تا شهدای جبهه‌های جنگ تحمیلی ایران، آوینی و صارمی و دیگران تا فرداهای دیگر...

در همه جای جهان دوستی با مردم، آگاه نمودن خلق و خدمت صادقانه و مبارزه با فساد دردسر دارد و باید که عقوبت آن را از طرف یاران ستم تحمل کرد، پایداری و استقامت مردان موفقِ عرصۀ مطبوعات، باعث پیشرفت جوامع شده و راه‌های توسعه را گشوده و باعث رسوائی فرومایگان و اختلاس‌گران شده است، دزدان بیت‌المال را رسوا کرده و دشمنان مردم را از صحنه اجتماع خارج نموده است و آیا انتظار است که خطاکاران با یاران حقیقت موافق باشند؟

خوشا به حال روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، پژوهشگران، دست‌اندرکاران عرصۀ مطبوعات که در مسیر اعتلای ملک و ملت می‌کوشند، هر روزی اندیشۀ نوی دارند و چشم انداز رسانه‌ها را نورانی و درخشان می‌کنند.

توفیق همگان را از درگاه خداوند بزرگ خواستار است.

خدمتگزاری عرصۀ رسانه

فضل الله صلواتی

اصفهان مردادماه 1396