زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

انتقاد صریح دکتر صلواتی از انتصاب های دولت؛

دولت به انتقادات احزاب اصفهان توجهی نکرد
لینک بوی باران
salavati
دولت دهم به فعالیت‌های مستمر و سازنده احزاب اعتقادی نداشت دکتر فضل الله صلواتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتقاد پذیری دولت‌ها از ویژگی کشورهای دموکراسی محور است، اظهار کرد: دولت‌ها باید ظرفیت شنیدن انتقادات احزاب، تشکل‌ها را در خود ایجاد کنند و این که تنها منبع درج انتقادات و پیشنهادات جامعه به اظهار نظرهای نخبگان ....

اگر وضع انتصابات دستگاه اجرایی به این شیوه ادامه یابد اصلاح طلبان نباید امیدی به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

اگر کسی تصور کند که یک نماینده مجلس به تنهایی توانایی انتصاب یک مدیر کل را دارد اشتباه فکر کرده.

رییس جمهور نباید در انتصابات خود افرادی را وارد کارزار حکومت کند که نه تنها با او دوستی نمی‌کنند بلکه کمر به دشمنی با دولت بسته‌اند.

دولت در انتصابات موفق عمل نکرده و بیشتر افرادی که مناصب اجرایی کشور را به دست گرفته‌اند نظراتی مخالف و مغایر دولت یازدهم دارند.

دولت به انتقادات احزاب توجهی نمی کند

دولت دهم به فعالیت‌های مستمر و سازنده احزاب اعتقادی نداشت

دکتر فضل الله صلواتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتقاد پذیری دولت‌ها از ویژگی کشورهای دموکراسی محور است، اظهار کرد: دولت‌ها باید ظرفیت شنیدن انتقادات احزاب، تشکل‌ها را در خود ایجاد کنند و این که تنها منبع درج انتقادات و پیشنهادات جامعه به اظهار نظرهای نخبگان در روزنامه‌ها و مجلات محدود باشد ملاک ارزش مندی انتقادات نیست. 

ادامه مطلب ...