زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

نامه به ریاست محترم جمهوری

جناب آقای دکتر حسن روحانی: 
 
  مردمی که به شما رای دادند انتظار قاطعیت و مدیریت صحیح دارند
 
 مبادا امیدهای مردم به یاس تبدیل گردد 
 
 
جناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (سلمه الله تعالی)

          با سلام و احترام و آرزوی توفیق برای آن جناب، معروض میدارد که مبادا امیدهای مردم به یاس تبدیل گردد. پس از چهارماه که از دوران ریاست جمهوری آن برادر بزرگوار می گذرد ، هنوز مدیران کشور تعیین و تثبیت نشده اند، کارها به سستی و کم توجهی پیش می رود ، مدیران پیشین چون احتمال تغییر می دهند، دل به کار نمی بندند، وظائف خویشتن را به خوبی انجام نمی دهند، کارکنان ادارات تمکین لازم را ندارند، ارباب رجوع را سر می دوانند، علاقه و وابستگی قبلی هم وجود ندارد، چه بسیار کارها که مختل مانده و وظائفی که انجام نمی شود ،هنوز برخی استانداران تعیین نشده اند ؛ فرمانداران و بسیاری از مدیران کل مشخص نیستند، هر چه معطلی بیشتر شود و قاطعیت نباشد، رکود و عقب ماندگی بیشتر می شود، و توقعات و طلبها فزونی پیدا می کند، انتظارات ائمه محترم جمعه و نمایندگان مجلس و گروهها و دسته های ستادی بیشتر خواهد شد.
اگر قرار بود ائمه جمعه و نمایندگان روی افراد توافق کنند، نیازی به وزیر کشور و استاندار نبود، خود آن بزرگواران افراد دفتری خود را به عنوان فرماندار و مدیرکل معرفی می کردند، مردم که به جناب روحانی رای دادند ، انتظارات قاطعیت و مدیریت صحیح دارند.
من الله التوفیق
فضل الله صلواتی . اصفهان

نکوداشت اصفهان با موضوع پایداری زاینده رود از سرچشمه تا تالاب گاه خونی - گردشگری و میراث فرهنگی پاید

برگزاری پنجمین همایش نکوداشت اصفهان


 لینک در معمارنت


  اصفهان برای همیشه، برای همه 

 

در این همایش از تعدادی از اساتید، فرهیخته و هنرمندان دیار نصف جهان آقایان:

دکتر احمدعلی فروغی، دکتر فضل اله صلواتی، دکتر جمشید مظاهری، استاد ابوالحسن نجفی، دکتر مهدی بصیری، استاد محمد علی کشاورز، مهندس مصفی جیحونی و زاون قوکاسیان تجلیل شد

 

به همت انجمن دوستداران اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، جمعیت دوستداران محیط زیست و جمعیت پیام سبز  پنجمین همایش نکوداشت اصفهان پنجشنبه 14 آذرماه به مدت یک روز در محل سالن امیرکبیر دانشگاه خوراسگان و با حضور گسترده مسئولین، اساتید، دانشجویان، علاقمندان به اصفهان و اصفهان شناسان برگزار شد.

متن کامل خبر و تصاویر را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید 

ادامه مطلب ...

مردی برای همه زمانها (در آستانه 80 تولد دکتر شریعتی) ویژه نامه شرق 2 آذرماه

یادداشت ویژنامه روزنامه شرق در  ۸۰ سالگی دکتر شریعتی


     سیمای شریعتی  


    مردی برای همه زمان‌ها  


   فضل‌الله صلواتی 


مردان موفق و پایدار، آنها که عمر خود را برای اعتلای معارف بشری و تعالی‌بخشیدن به تفکر انسانی صرف می‌کنند، همیشه خاطرات و اندیشه‌هایشان زنده و جاویدان است. تولد و مرگشان مبنای حرکت و از فرازهای تاریخ است.


علی شریعتی، خدامردی بود که یک عمر برای مردم زیست. در هر شرایطی می‌خواست که از دریچه‌های مختلف، حقایق انسانی را برای جوامع بشری بازگوید و آنچه از حقیقت دریافت کرده بود، برای همگان واشکافد.

ادامه مطلب  ادامه مطلب ...