زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

نشست تجربه شهر - اصفهان

نشست تجربه شهر در اصفهان

متن خبر در خبرگزاری ایسنا

متن خبر در روزنامه نصف جهان - محکمه ملک مدنی

مشاهده تصاویر در خبرگزاری ایمنا

فیلم سخنان ملک مدنی

متن خبر در خبرگزاری ایمنا

          اولین نشست از سلسله نشست‌های «تجربه شهر» با موضوع «تجارب مدیریتی شهرداران دهه شصت شهرداری اصفهان» با حضور گسترده شهرداران و مدیران شهری ادوار گذشته شهرداری، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی اصفهان، رؤسای مناطق شهرداری اصفهان، اصفهان‌شناسان، پیشکسوتان شهرداری و... صبح ۲۱ آذرماه

در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد و به محض ورود محمدحسن ملک مدنی شهردار اصفهان در سال‌های 62 تا 69، همه حاضران ایستاده برای او کف زدند و از او استقبال کردند.

فضل‌ا... صلواتی که خود در دوره شهردار بودن ملک مدنی فرماندار اصفهان بود هم از همه شهردارانی که به اصفهان خدمت کردند قدردانی کرد و به بیان خاطراتی از دوران شهردار بودن ملک مدنی پرداخت و گفت: برای ساختن همین کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان تلاش زیادی انجام شد.

وی افزود: ملک مدنی همشهری ما و جزو ما اصفهانی‌هاست و شهرداری اصفهان می‌تواند کلید شهر را به او بدهدد.


از اقدامات ملک مدنی می توان، ایجاد محیط پرنشاط برای مردم، ورود به خدمات اجتماعی و فرهنگی در شهرداری که تا آن زمان در شهرداری ها نبود و پایه‌گذاری تغییر و تحول در زندگی مردم و... بخشی از فعالیت‌های این شهردار دهه شصتی بود که در سطح کشور نیز تسری یافت و شهرداری‌ها خود را به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی، خدماتی و عمرانی معرفی کردند و به طور جدی این امر دنبال شد.

ساخت کتابخانه‌های ابن مسکویه و راغب اصفهانی، شهربازی آبشار و شهر اسباب‌بازی، بازسازی و احیای پارک شهید رجایی، پارک‌های حاشیه زاینده‌رود، مجموعه پارک کوهستان صفه، ترمینال های کاوه و صفه،  آرامستان باغ رضوان، مجموعه باغ غدیر و... را از افتخارات دوران شهردار بودن ملک مدنی در اصفهان بوده است، در دوران این شهردار پرکار در دهه 60، برای اولین بار از تسهیلات بانکی برای کارهای عمرانی در شهرداری اصفهان، بهره‌گیری شد و او دیدگاه خاصی نسبت به آثار تاریخی و باستانی داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.