زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

پس از حوادث 25 ، 26 و 27 آبان ماه در پی افزایش نرخ بنزین

مردم با خشونت و تخریب اموال و ضرر به بیت المال مخالف هستند
هر گونه پیامی از سوی مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد
هرگونه پیامی از سوی مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد
لینک در خبرگزاری ایمنا

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: تنها نیروهای امنیتی هستند که می توانند مردم را آرام کنند، آن هم از راه مدارا و نه با خشونت. صدور هرگونه پیامی از سوی نمایندگان و مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد.

فضل الله صلواتی در مورد طرح اجرا شده برای بنزین و نحوه برخورد مردم با آن به خبرنگار ایمنا گفت: اعتراض حق مردم است اما خشونت نه. مردم با خشونت و تخریب اموال خصوصی و عمومی و ضرر به بیت المال مخالف هستند؛ اما گران کردن بنزین به صورت ناگهانی و بدون مصوبه مجلس کار صحیحی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که نمایندگان از چه طریقی می توانند فشارهای اقتصادی این طرح را برای مردم کمتر کنند و آرامش را به جامعه بازگردانند؟ گفت: هیچ کاری از دست کسی ساخته نیست. تنها نیروهای امنیتی هستند که می توانند مردم را آرام کنند آن هم از راه مدارا و نه با خشونت. صدور هرگونه پیامی از سوی نمایندگان و مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: فضای گرانی و بیکاری بر روی دوش مردم سنگینی می کند و امروز هم گرانی بنزین جوانان را عصبانی کرده است. دولت می خواهد با بسته های حمایتی به مردم کمک کند اما این راهکار خوب و مفیدی برای این روزها نیست. اگر در حال حاضر از افزایش قیمت بنزین به این میزان صرف نظر کنند و همان نرخ ۱۵۰۰ تومانی را در نظر بگیرند و باقی آن را به صورت پلکانی افزایش دهند موفق تر خواهند بود.

صلواتی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب شهید رجایی هم دست به گران کردن بنزین زد، گفت: در آن زمان همه مردم هوادار شهید رجایی بودند و روحیه ای انقلابی داشتند اما امروز اختلافات و فاصله ها زیاد شده است و باید رهبران و مسئولان کشور این وضعیت را با کمک افراد شایسته و با تجربه مدیریت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.