زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

اگر قفلی درست شود مردم برای آن کلید می سازند

فضل الله صلواتی:

اگر قفلی درست شود مردم برای آن کلید می سازند

دیدار دکتر عیدی با دکتر صلواتی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تصمیماتی همچون فیلتر تلگرام اثر بخش نبوده و نیست زیرا با پیشرفت های علمی نمی توان لجاجت کرد.

فضل الله صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فیلتر احتمالی تلگرام گفت: طبق قانون و مقرارت کشور، آقای روحانی می خواهد مردم در جامعه آزادی بیان و قلم داشته باشند، اما مطرح کردن فیلتر برخی از برنامه ها مثل تلگرام و جمع کردن ماهواره و ویدئو و سایر رسانه هایی که باعث افزایش اطلاعات مردم می شود، محدودیت ها را افزایش می دهد.  

وی افزود: این کارها اثر بخش نبوده و نیست؛ چون با پیشرفتهای علمی نمی توان لجاجت کرد اگر تلگرام فیلتر شد مردم فیلتر شکن نصب می کنند و اگر قفلی درست شود مردم برای آن کلید می سازند.

صلواتی تأکید کرد: فیلتر تلگرام بسیار بی معنی است؛ باید به تلگرام جهت داده شود، باید به نیازها و خواست های مردم جواب داد. مردم از دولت پرسش هایی دارند اگر مقامات کشور رویکرد نادرستی داشته باشند، مردم اعتراض خود را نشان می دهند. 

وی افزود: در همین راستا باید گفت دولت و نظام باید برای مردم برنامه ریزی داشته باشند؛ نمی توان به جای حل مشکل، صورت مسئله را پاک کرد و خوشحال بود، باید نارضایتی‌ها را برطرف کرد. با بسته شدن تلگرام کاری از پیش نمی رود جز این که مردم بدبین می شوند.

 این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:  امروز مردم راههای بیان ابراز نظرخود را توسط شبکه های اجتماعی پیدا می کنند. 

وی افزود: در سالهای گذشته هم سعی کردند ماهواره و دیشها راجمع آوری کنند؛ این کارها بسیار زشت و زننده، ناپسند و به ضرر کشور است و با این رویکردها و فشارها، استقبال مردم از این رسانه ها بیشتر می شود؛ باید اذعان کنم که این کارها بسیار خطر ناک  است.

صلواتی تأکید کرد: مردم  گاهی اوقات برخی خبرهارا از منابع دیگر می شنوند که در کشور و از تریبون های دولتی گفته نمی شود، یا اخبار و رویداداهای خلاف واقع را می شنوند؛ به همین دلیل عدم اعتماد به رسانه های داخلی خیلی زیاد است و نمی توانند به این پیام رسانها اعتماد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.