زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

تسلیت درگذشت استاد جمشید مظاهری

به نام خدا
درگذشت استاد گرانمایه و محقق ارزشمند شادروان

 استاد جمشید مظاهری

را به جامعه علمی و فرهنگی و اصفهان شناسان عالیقدر تسلیت می گوید.
خدایش در دریای رحمت خود جایگزین نماید.

فضل الله صلواتی  - نوزدهم بهمن ماه نود و شش

نظرات 1 + ارسال نظر
غلامرضا نصراللهی یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 20:49

سلام استاد گرامی
من هم درگذشت استاد جمشید مظاهری را تسلیت می گویم ایشان همانند شما به جرم آزادی خواهی و استقلال فکری مغضوب باند تازه به دوران رسیده و قدرت طلب بود . او از چنان معلومات و سواد بالایی برخوردار بود و محبوبیت عجیبیبین دانشجویان داشت و هیچ ضعف اخلاقی در کارنامه اش نداشت که باند انحصار طلب و مقدس نمای دانشکده ادبیات نمی توانستند او را به راحتی حذف کنند ولی از نیش و کنایه های او به جریان مقدس مآب در سر کلاس درس با خبر بودند و به دنبال انتقام جویی می گشتند . در زمان دولت احمدی نژاد ایشان را در مضیقه قرار دادند و بیماری دیابت هم مزید بر علت شد تا ایشان مجبور به درخواست بازنشستگی شود و آقایان بتوانند یک نورچشمی و سهمیه دار و مورد اعتماد باند قدرت را به جای ایشان به کار بگیرند.
حضور او در دانشگاه خاری در چشم باند انحصار طلب بود . در ادبیات فارسی و نقد ادبی و عرفان اسلامی و تسلط بر متون ادبیات عرب و تاریخ و اصفهان شناسی کم نظیر بود و در عین حال کم کار و گزیده کار بود. اگر یادداشت های ایشان در کتاب تاریخ اصفهان را بخوانید به عمق و وسعت دانش ایشان پی می برید.
حیف شد. خیلی حیف شد. تصمیم داشتم با مشورت با ایشان برای بافت تاریخی اصفهان کتابی بنویسم. حیف.
درگذشت ایشان را به شما استاد دردآشنا تسلیت می گویم و امیدوارم امثال حضرت عالی را خداوند سلامتی و طول عمر عنایت کند که در این قحط باران معرفتو خشکسالی امید این مرز و بوم هستید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.