زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

پیام تبریک به ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان

به نام خدا

 

جناب آقای مهندس فتح الله معین (سلّمه الله تعالی)

 

انتخاب شایسته آن برادر گرامی را به ریاست شورای اسلامی شهر اصفهان تبریک می‌گوید، توفیق بیش از پیش آن جناب و دیگر اعضای فرهیخته شورای اسلامی شهر اصفهان را در راه خدمت به مردم این شهر، از خدا می‌خواهد.

 

رأی قاطع، تجربیات سیاسی، اجرائی و علمی آن برادران برای شهروندان اصفهانی بسیار مغتنم است، امید که همگان بتوانیم از تخصص، کاردانی، تعهد و تلاش آن بزرگواران بهره‌مند گردیم.

 

توسعه صنعت گردشگری، توجه به محیط‌زیست و استفاده از انرژهای پاک در طبیعت، ایجاد فضای شاد و بانشاط در شهر، شایسته‌سالاری، انجام خدمات شهری بهینه، بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک، برنامه‌ریزی برای جلوگیری از پیشرفت ریزگردها و کنترل آلودگی هوا، پیگیری احیای آب زاینده‌رود و بازگشت حق‌‌آبه‌های مردم، تسریع در انجام پروژه قطارهای درون و برون شهری، تکریم کارکنان و ارباب رجوع، کنترل بودجه‌های فرهنگی، احیای کتابخانه و مراکز فرهنگی که نهایت مورد بی‌مهری قرار گرفته، بررسی و حسابرسی سازمان گسترش... مورد توجه قرار گیرد.

 

امید است با اندیشه‌های اصولی و اصلاحاتی نام اصفهان را چون گذشته بلندآوازه سازند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و استعدادهای برتر در شهر و کشور و هم‌افزایی و بهره‌گیری از تجربیات مدیران پیشین شهرداری از هر گروه و طایفه، موفق باشند، تا به یاری خدا و همت شما ابرمردان و زنان شایسته منتخب مردم، اصفهان به اوج ترقی و تکامل برسد و قطب گردشگری جهان شود و آرزوهای مردم آزاداندیش و نکته سنج اصفهان برآورده گردد.

پیروز و کامروا باشید.

فضل الله صلواتی

1 شهریورماه 1396

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.