زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

خیرمقدم دکتر صلواتی به دکتر روحانی در میدان نقش جهان اصفهان

« روحانی می آید - اگر شما بیایید »


فضل الله صلواتی عصر روز جمعه در میدان نقش جهان گفت: افتخار ما آن است که چهار سال در خدمت مجاهد عزیز، دکتر روحانی و هیاتی که برای مشکل ایران با توافق برجام تلاش کردند، بودیم.

او با اشاره به حضور محمدجواد ظریف و حسن روحانی اظهار داشت: سپاس مردم اصفهان را به شما می‌رسانم. آقای روحانی جمعیت این میدان یادآور روزهای انقلاب است. از آن زمان به این سو، کمتر این میدان جمعیتی به این اندازه دیده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی اصفهان، با بیان اینکه هر اصفهانی یک ستاد است، تصریح کرد: بالاترین رای باید برای آقای روحانی باشد. بیشترین رای اصفهان باید برای روحانی باشد. درود بر روحانی و ظریف.
وی در پایان گفت روحانی می آید - اگر شما بیایید.




حجت الاسلام و المسلمین روحانی در جمع طرفدارانش در اصفهان گفت : ما برای تکرار حضور تاریخی مردم اصفهان به جمع پرشور آنان آمده ایم و مردم اصفهان همانند دوره قبل به رییس جمهور ایران و خادم خود رای می دهند.

وی افزود : ما جلوی بسته شدن فضا را گرفتیم ، ما دانشگاه امن می خواهیم ما با حضور شما دیوار را خراب کردیم و پل ساختیم؛ در کل سال 92 ، 65هزار گردشگرخارجی به اصفهان آمدند و این در حالی است که در ماه ابتدایی امسال 85هزارنفر از اصفهان دیدن کردند.

اگر اقدامات ما نبود دریاچه ارومیه خشک می شد و زندگی 14میلیون نفر را تهدید می کرد، این بار نوبت احیای زاینده رود است، می خواهیم اصفهان بعنوان قلب جهان برای جهانیان بتپد.

روحانی همچنین گفت : ما با جوانانمان دست به دست هم دادیم اینجا سرزمین پل هاست سرزمین دیوار نیست، ما دیوار تحریم را فرو ریختیم و با حمایت رهبری و تلاش دکتر ظریف بقیه تحریم ها را رفع می کنیم؛ ما می خواهیم با دانشگاه های دنیا بیشتر ارتباط برقرار کنیم و تعامل سازنده با جهان ادامه پیدا کند؛ ما می خواهیم فناوری پیشرفته به ایران بیاید، ما نمی گذاریم انحصار بازار گاز در اختیار همسایگان جنوبی و بازار نفتمان در اختیار عربستان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ما به عقب بر نمی گردیم افزود: پیشرفت ما به سوی سال 1400 است؛ ما دو سه هفته گوش کردیم ببینیم رقبا حرف جدیدی دارند ، اما دیدیم حرف آنان رونویسی سال 91 است؛ مردان و زنان اصفهان روز جمعه سرنوشت ماست، اقتدار ما در روز جمعه تبلور خواهد یافت، روز جمعه رای می دهیم تا فقط یک سری از روزنامه ها و سایت ها حاشیه امن نداشته باشند. همه رسانه ها باید امنیت داشته باشند .

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه، نگه داری برجام و حفظ صلح و امنیت را مهم دانست و گفت : ملت مگر می گذارد تحریم برگردد، ما آرامش می خواهیم،

نمی گذاریم پل ها را خراب کنند و دیوار بسازند، ما آینده ایران را در اختیار فریبکاران نخواهیم گذاشت؛ ما آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت.

روحانی ادامه داد: آنهایی که در هشت سال نتوانستند اشتغال صد هزار نفری ایجاد کنند می خواهند اشتغال میلیونی ایجاد کنند. هر کس امروز شعاری می دهد باید به برنامه های او نگاه کنید ، می بینید که غیر از پمپاژ پول و تورم کار دیگری بلد نیستند، در حالی که ما در سال 95 ، حدود 650 هزار شغل ایجاد کردیم ؛اجرای قطار سریع السیر را شروع کردیم، ما باهم تصمیم گرفتیم فرودگاه عظیم و بین المللی در اصفهان بوجود آوریم و تکمیل کنیم، ورزشگاه نقش جهان و فازهای اول و دوم مترو را افتتاح کردیم ، 1150 کارگاه کوچک و متوسط را احیا کردیم ، ما برای اشتغال تحصیل کرده ها دست بدست هم دادیم.

‏10 بار تصمیم گرفتند شبکه‌های اجتماعی را ببندند، این روحانی بود که جلوی آنها ایستاد. همه زندگی و آبروی روحانی به فدای شما جوانان ؛ 

سلام بر آزادی، سلام بر اعتدال، سلام بر اصلاحات، سلام بر اصولگرایی معتدل

 

ا

ا

ا

ا


میدان نقش جهان (میدان امام) - دکتر فضل الله صلواتی - دکتر حسن روحانی دکتر محمدجواد ظریف


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.