زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات، دکتر فضل الله صلواتی

تصاویر، دست نوشته ها، زندگی نامه، مصاحبه ها، مقالات و...

پاسخ فضل الله صلواتی به روزنامه کیهان

متن پاسخ فضل الله صلواتی به روزنامه کیهان 


متن پاسخ فضل الله صلواتی به روزنامه کیهان


پاسخ دکتر فضل الله صلواتی به روزنامه کیهان


در شماره 18 بهمن ماه 93 روزنامه کیهان ، در سطر صفحه اول آورده شده بود که :

"بی محلی روحانی به افراطیون و حامیان فتنه در اصفهان"

و در صفحه دوم توضیح داده شده بود که : "مدعیان اصلاحات با روحانی ملاقات نکردند و آنها گلایه کرده اند، فضل الله صلواتی در تبریز با روحانی دیدار کرده و در این سفر نتوانسته با رئیس جمهور دیدار خصوصی داشته باشد "و دیگر آنکه " چرا روحانی از (آیات بزرگوار) منتظری و طاهری نام نبرده و باعث تکدر خاطر شده و ...."

 

برادر چرا مدعی اصلاحات؟ همه آنها افتخار دارند که اندیشه های اصلاحاتی دارند و از تفکر طالبانی دورند و با ایمان به خدا و دوستی مردم زندگی می کنند. به آقایانی که از گفتن دروغ ابایی ندارند، می گویم که بنده چندین سال است که به تبریز نرفته ام و با جناب دکتر روحانی در انجا ملاقاتی نداشته ام، در سفر اصفهان هم مطلقا درخواست ملاقات خصوصی و حضوری نکرده ام. با اینکه بیش از چهل سال است با جناب روحانی دوست و ارادتمند بوده ام و سفرهای داخل و خارج با ایشان داشته ام حرفهای بنده با ایشان علنی است، همانطور که به معاون ایشان جناب دکتر شریعتمداری و دکتر احمدی گفتم، سخن من با حضرت روحانی برداشته شدن جو سیاسی امنیتی و سانسور از کشور است، آزادی بیان و قلم و آزادی از زندان و حصر سیاسی است، نهادینه کردن عدالت و آزادی است، از ایشان انتظار تدبیر و امید و اعتدال را داشته ام، سیاستهای او را در مذاکرات هسته ایی و مسائل بهداشتی و صنعتی می ستایم و از حضرتشان می خواهم که تمهیدات لازم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و دقت روی مجریان آن داشته باشند، امید که موفق شوند، نظارت استصوابی را که به قانون تحمیل شده براندازند، روی مدیران و مسئولان پیشین تجدید نظر کنند و....... دیگر لزومی به جلسه ی خصوصی نمی دیدم.

بنده به اعتبار جانبازی و آزادگی که داشتم در مجمعی که برای ایثارگران تشکیل شده بود شرکت کردم، ناظر بودم که از عالمان و شخصیتهای گذشته اصفهان از جمله آیت الله خادمی و طاهری نام برده شد و تجلیل به عمل آمد، مردم صلوات فرستادند، ضمنا یادآوری می نماید که آیات بزگوار: منتظری و طاهری نیاز به نامبردن مقامی ندارند، نام آن بزرگواران درقلوب مردم ثبت است. تنها کسانی را فراموش کردند که نام ببرند، انقلابیون و زندانیان قبل از انقلاب و رنج کشیدگان دوران طاغوت بودند، شایسته بود از افراد ستاد انتخاباتی که پس از استعفای دکتر عارف و تایید آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام خاتمی بدون هیچ درخواستی از لحاظ مادی و معنوی، نهایت تلاش را برای انتخاب جناب روحانی که لایقترین بود انجام دادند تا زمام امور کشور را در دست گیرد. بزرگواری و شایستگی ایجاب می کرد که از آنان سپاسی به عمل آید .

اصولگرایان و بدنه فعلی تشکیلات اداری که پست های کلیدی را در اختیار دارند و وابستگان به دولت پیشین، کاندیداهای مخصوص خود را داشتند و برای انتخاب جناب آقای دکتر روحانی تلاش به عمل نیاوردند که باید به آنان فرصت داد.

برای نخستین بار بود که دروغ پردازان همیشگی مرا و دیگر اصلاحاتی ها را از حامیان فتنه در اصفهان گفته اند، شاید آقایان واژه ی دیگری نیافته اند که مردان منزه و مومن و پاک اندیشه و انقلابی را که در اصفهان تعیین کننده بودند و انقلاب را به دنبال امام خمینی به ثمر رساندند و خدمتگذاران ملک و ملت هستند بدان صفت بنامند، اگر معنای فتنه آزمایش الهی است، آرزو داریم از این فتنه سربلند بیرون آییم و عاقبت به خیر شویم و تحمل تهمتها و دروغهای معاندین را داشته باشیم.

ما نیز برای موفقیت و پیروزی جناب دکتر روحانی دعا می کنیم و سلامتش را از پیشگاه خداوند خواستاریم.

والسلام علی من اتبع الهدی .

اصفهان / فضل الله صلواتی - 20/11/93


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.